Handelsvillkor

Företagsinformation:

Liontech IVS
Lillegrund 10a 2, tv. - 2300 København
CVR-nr 39664178

Betalning

Liontech accepterar betalning med VISA, VISA Electron, Mastercard och JCB. Betalning dras inte från ditt konto förrän varan skickas.

Alla belopp är i DKK. Danska kronor och är inkl. moms.

Liontech använder en autentiserad betalningsserver som krypterar all din kortinformation med SSL (Secure Socket Layer) protokoll. Det betyder att din information är skyddad.

Leverans
Liontech levererar alla vardagar, vid beställningar gjorda innan kl. 12.00 Vår utgångspunkt är 24-48 timmars leverans på 95% av våra beställningar och dessa levereras från vårt danska lager i Kastrup, vid andra leveranstider anges detta på vår produktsida under fliken ”Leverans"

 

 

Reklamationsrätt
På Musclepain har vi en två år lång garanti enligt köplagen. Vår garanti innefattar material- eller tillverkningsfel.
Reklamation gäller inte fel eller skador, eller defekter som uppstått som resultat av felaktig användning av produkten.
Musclepain täcker returkostnaderna i rimlig utsträckning.
Om du vill reklamera en produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst via: kontakt@musclepain.dk
Vår kundtjänst hjälper dig med returprocessen.


Nöjdhetsgaranti
Vi är väldigt säkra på våra produkter och erbjuder 100 % nöjdhetsgaranti inom 14 dagar. Detta innebär att du kan få full återbetalning om produkten inte fungerar som beskrivet. Det innebär också att du gärna får använda och testa produkten under de 14 dagarna för att avgöra om produkten lever upp till förväntningarna.
Om du vill utnyttja nöjdhetsgarantin, vänligen kontakta kundtjänst.


Ångerrätt
Musclepain har 30 dagars ångerrätt på produkter vars förpackning är obruten. Plasten måste vara intakt och förpackningen får inte ha några synliga skador eller defekter. Om du vill utnyttja ångerrätten, vänligen kontakta vår kundtjänst. 

Återbetalning
Om en återbetalning har avtalats, vänligen skicka dina bankuppgifter så att vi kan överföra det avtalade beloppet.

 

Klagomål - översikt och länkar:
Om du har ett klagomål på en produkt som köpts i vår webbshop kan du skicka klagomålet till:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klaga till Center för Klagomålslösning via Klagomålsportalen Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Om du är en konsument som är bosatt i ett annat EU-land kan du ange ditt klagomål i EU kommissionens online klagomålsplattform.

Plattformen hittar du här: http://ec.europa.eu/odr
Om du lämnar in ett klagomål här måste du ange vår e-postadress: info@domæne.dk